Tuesday, May 13, 2008

Erti saHAbAt









lma dh x update blog aku ni... mmg aku akui aku sgt MALAS bab nk update2 blog ni. tp arini lps bc blog 'seseorg' t'kenang lak kt blog aku yg dh lma ku biar kn.. sian blog aku dpt tuan PEMALAS mcm aku ni ekekee..

oklh.. 2day aku nk story psl "SahABat".. tetiba lak rsa nk open topic nih :D maybe sbb 'dlu' aku dh kehilangan sahabat n x perlulh aku gtau sbbnyer.. n now aku dh mula rs dikelilingi rmai sahabat yg sentiasa wat aku epy \:D/ sejak aku mula m'active-5 kn blik dri aku dgn vf (web komuniti pling keren pernah aku jmp]..

aku mula tmbh rmai sahabat bru like ida a.k.a my lalink, fie a.k.a my sayam, jimmy a.k.a my sayem, molly, shem, aki, katus, akim, km, olyn, wichak, bee, ketol, muz, komeng, sharkma, 2Faz, kak ain, agus, nisa, kak niza, sarsa, boy, etc... sowi bg yg aku x tep kt cni nma derang l-) kang takut nk muntah lak org bc pjg2 hehee...

Sejak aku juin dgn derang ari2 aku mkin bz.. msa mkin terisi mkin epening >:D< mmg x leh nk bohong agak letih & penat sgt2.. tp aku enjoy :D tgok jelh photos2 yg aku attached skali kt dlm blog ni pun korunk leh rsa kehappeningannyer hahaa...

Story psl "SAhabAT" ni aku mula rsakn untungnyer dikelilingi rmai sahabat.. sentiasa ada msa aku sedey, epy, gelisah, bengang, suke etc.. thanx to all my"sAHabAT" :X luv u all so much! aku x mau sakiti mereka [-x x mau wat mereka trasa ati sbbkn aku [-( aku nk dgn mereka slama2nyer >:D<>



Ketika mula bertemu

Terasa bagai telah lama bersua

Kau sambut hulur tanganku

Bertegur sapa penuh mesra


Masa terus berlalu

Dan kita tetap seiringan berjalan

Menempuh onak liku

Lalui semua suka dan duka bersama


Biarlah apapun rahsia

Dan kelemahanmu tetap engkau


Riangnya saat kita ketawa

Asyik senda dan bercerita

Walau sesekali pandangan kita berbeza

Andainya tetap serupa


Adakalanya kita juga saling terluka

Namun di akhirnya kita tetap bersama


Dan kini dipisahkan dua benua

Saling mengejar cita

Tak pernah kulupakan

Detik yang indah bersamamu temanku

Huuuu....aaaaa



Ku pasti suatu masa

Engkau dan aku kan bertemu semula

Kembali menjalinkan detik nan indah

Untuk kenangan bersama






1 comment:

bAbybEe said...

ada nama saya lah kat cnie...


tapi nak tau ketol tu sapa =))