Thursday, October 23, 2008

bLog aKu dh b'saWang~!!

haLuu... aKu mai lg arini..

lamanye aku tinggalkn umh aku ni.. sian korang yg t'tgu2 aku update blog ni :-s xpecially oLin :)) oklh dok.. skunk ko leh bca blog aku..>:D< < >

...Citer Rayer 08...
kire aku bundle jelh update blog aku ni eh.. mcm2 citer ader =)) abis citer psl tepung tawar angah aku nk story lak psl rayer '08 huhuuu.. aku kn yaser wat blog aku ni jd bundle=))

ryer tahun ni temanyer iJo kebiru2an.. mmg tiap tauh fmly aku ader tema.. taon depan tema aper lak aku x tau.. aku blik jb 2 ari b4 ryer tp kat jb smbut ryer hri p'tma jer.. hari ke dua aku & fmly dh cabut blik kg b.pahat :D

x dinafikn mmg kitorng fmly berat sblh hahaa.. tiap kali ryer klu kne turn belah ayah aku kt jey bee.. mak mesti ngelat nk blik b.pahat cepat2.. mcm kes ryer thun ni ptg ryer p'tma fmly aku dh blik b.pahat. kijam x kitorng?? huhuuu... ryer ke-3 kitorng dh b'gerak ke mlk coz abg aku yg nk tawen bln 12 ni nk antr baki duit hantaran kt fmly bkl bini dier.. org melako!!

aderlh knduri isi perut skit.. pewot dh penuh on d way nk blik umh uncle aku kt tjg agas aku dh pening2 nk muntah dlm keter coz ayh aku bwk kter men break2 8-} aku trus flat smpi isyak : lepas isyak fmly aku dh nk blik b.pahat smula tp aku & abg aku x polow coz dh kt mlk aku plan nk trus blik kl je esok. abg aku lak plan nk detim ngan tunang dia dlu esok. ahd bru dia antr 2nang dia blik klate. 2nang dia lecturer kt sna abg aku lak army kt mindef huhuu... lepaskn wendulh tu hahaa..

p/s kaco lak padli ni time aku tgh ader mud nk update blog :(( ckp jiran dia msk ikn kering lak 8-} sbb padli pOtong mud aku smpi sni jelh aku mnaip :-<
From raYeR 2008

From raYeR 2008

From raYeR 2008

gmbr2 kt ats ni sumer msa ryer.. nk tgok gmbr msa p'hantaran baki antaran abg aku lak kt bwh ni yer...



From raYeR 2008


From bAkI hAntaRan ^ lipAt kAJanG


From bAkI hAntaRan ^ lipAt kAJanG


gubahan ni mak hasil kerja tgn mak ku t'chenta :X kreatif x mak aku? :>

From bAkI hAntaRan ^ lipAt kAJanG


From bAkI hAntaRan ^ lipAt kAJanG


tekun makcik ni mengira.. tkUt x ckOp yer makcik..?? hihii

From bAkI hAntaRan ^ lipAt kAJanG


kiki pn sebok nk ikut antr wit antaran =))

No comments: