Thursday, October 23, 2008

miTing & sUpriSe bEsdeY

Mlm td aku nGan beberape mber vf ader cara tepung tawar tuk angah a.k.a adek hani :D b4 tu abg akim wat miting psl dinner yg bakal di adakan x lma lg.. huhu.. kne lak aku jd ceti tuk dinner ni.. slalu position ni cik cHem yg wat.. tp tuk dinner ni aku lak yg kne :-<>:D< cayunk korunk! :x ampeh ko padli.. msih tingat lg keperitan mlm td ko lepuk bahu aku :-w bisa ya amat tapak tgn sowang gergasi melepuk bahu gadis yg x bdosa. hanya gara2 pasta tu t'curah air panas.. kijam ko nih.. nsiblh sper yg kwen ngan ko nnt :-< hahahaa.. aku x nk citer byk psl miting.. kang x suprise lak.. korang tgu jelh tuan president update kt vf nnt yer.. just harap member's vf dpt meraikn dinner tu nnt. sma2lh kita b'kerjasma & b'suke ria \:D/







No comments: