Monday, October 27, 2008

wEdiNg pN mOllY

Slamat sUdah member aku sowang ni.. mcm x cayer akhirnyer tawen gak dier 8-> tahniah cik abEng >:D< bEliau dinikahkn kt masjid al-hidayah, sentul tepat jam 5.00pm 25 Oct 2008. al-kisahnyer... byk kejadian ngeri b'laku disebalik tabir p'nikahan mollY :( b'mula dr umah aku pd hari p'nikahan t'sebut. aku b'tolak ngan ida & hani. Faaiz pn nk juin gak coz dia x dpt dtg pd hari p'sndingan molly esoknye. So, aku suh faaiz tgu kt Giant, gOmbak. dekat sTgh jam tgu faaiz x smpi2. dia sngkut jem kt keramat. cner lak mamat ni leh ada kt kramat huhuu.. sdgkn umh dier kt bukit indah... utk x mlengahkn msa aku suh faaiz tgu kt sentul. dh smpi sentul call je!

aku call molly tuk kompomkn masjid. al-maklumlah.. akukn org jb, ida lak org pahang, hani lak area kl dia sengal skit huhuu.. molly kta dia nikah kt masjid al-hidayah, sma ngan masjid acap & she nikah dlu.. so aku taulh, coz pIok nAsi pnh gtau aku masjId acap & she nikah msa kitorng lalu dpn masjid tu dlu. tp aku just x clear jln dier.. aku just tau masjid tu area umh sayamku, chem & umh molly.

nK jdkn citer.. molly gtau masjid tu dkt ngan pasaraya 'ong tay kim' [klu aku x slh spell lbih krg cmnilh munyinye..] si hani lak kata dia tau pasaraya tu dgn penuh 'yakin' : tetibe hani drive ke gombak :O aku tgok jln ni len mcm je.. aku tnyer hani btul ke ni jln nye.. hani ckp 'ong tay kim' kt gombak je ader.. x jauh dr pasaraya tu ader 1 masjid belah kanan kami kaler 'pink' :-& aku tgok masjid ni x sma ngan masjid yg piOk nsi pnh tjuk kt aku dlu.. ni area gombak.. yg aku g dlu 'sentul'! huhuu... aku ckp hani bkn masjid nih... :(( pastu aku suh hani drive ke bdr baru sentul. coz aku leh try recognize jln dr umh sayam. faaiz lak call gtau dia dh lost kt sentul.. aku suh dia ikut jln dr umh chem. aku bg dia direction mcm molly bg.


Smentara tu aku 3 dra pingitan ni mneruskn usaha ke bdr baru sentul dr arah jPj dPn kem aRmy oleh keRana kaMi dh t'sasAr jaUh ke sNa . Tgh aku borak kt enpon ngan faaiz hani lak coner smule ke arah gOmbak :- aku tnyer hani nper x terUs? dia ckp dia nMpk siGnboard 'sentUl belOk kekIri' :(( aku ckp hani ni jLn bLik smuLe ke 'oNg tAy kIm' td:(( kIte kNe terus je jLn td smpi bUlatan pahang tU :(( haNi tRus wat pUsinGan 'U' ala2 tOkyO dRift :-ss t'kejUt aku nGan ida mSa tu.. gaNeh gaK minAh ni dRive kLu dh darUrat! hahaa.. =)) dH smPi aRea dPn uMh saYam aku sUh hani g ke aRah sEntul raya. tP nTah siLap aper.. kamI t'naIk higHway mahaMeru : :(( uwaaa......!! adUyaii... :((


faaiz lak call dia lOst lG.. dIer jMp 4 masjId tp sUmer bKn masjId al-hiDayah :-s dia dh gIve-up. faaiz ckp kLu kitOrng dh gIve-up gak dia tGu kT nz nK 'oPen tabLe' maklUm la.. dh 25hb hihii.. kaMi nikN waNita b'haTi waja.. tRuskn uSaha gak caRi destInasi yG diranCang. @lasT eVen t'lewat 20 mNit kami sMpi gak ke masjId al-hidayaH tePat jam 5.25pm. tIme ni mOlly dH sLamat m'Jd haK saH en eDos. taHniah pN mOllyaina! smPtlh kaMi b'gambAr sKejap nGAn pNmOllyaina coz nK jMp faaIz lak kT nZ coz pewot dh lapar sgt2 pusing2 1 kL hahaa... smpi nz aku pekene cHic cHop, iDa oDer bLack papEr sTeak, haNi dh x lArat just odEr nan cHeese hihiii.. thanx faaiz coz sUdi lAnjer kitorng yg dh kelaparan sGt saat 2 :-<

No comments: